Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY Grande Pizza Malešice

Předmět činnosti:

Předmětem činnosti je výroba a následný rozvoz pizzy a dalších pokrmů a potravinářského zboží do blízkého okolí dané provozovny. Grande Pizza Malešice provozuje spol. MAJA GROUP,s.r.o. Limuzská 8, 110 00, Praha 10 193 01, DIČ: CZ 289 22 158.

Otevírací doba a rozvoz :

Jednotlivé provozovny Grande Pizza Malešice mají různé otevírací doby, které mohou být změněny. Telefonické a on-line objednávky se přijímají v otevírací době a to maximálně do 30 minut před stanoveným časem ukončení provozu. Grande Pizza Malešice si vyhrazuje právo stanovit minimální výši objednávky a právo nerozvážet do některých oblastí nad uvedenou oblast rozvozu. 

Platební podmínky :

Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, gastrostravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner), nebo bankovním převodem v případě uskutečnění objednávky na www.pizzagrande.cz. Grande Pizza Malešice si vyhrazuje právo do zbylé hodnoty stravenek peníze nevracet. Zákazník je povinen ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. V případě větší objednávky např. nad 500 Kč, nebo při monořádných příležitostech, např. 31.12 apod. si Grande Pizza Malešice vyhrazuje právo platby pouze kartou. Rozvozci (doručovatelé produktů) z bezpečnostních důvodů u sebe nemají více než 2000,- Kč v hotovosti. Prosíme, připravte si drobné nebo předem nahlaste, že budete platit vyšší bankovkou než je 1000,-Kč. Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK). Všechny ceny našich produktů jsou uváděny včetně DPH. Cena obalů je počítána zvlášť.

Produkty:

Nabízené produkty nebo zboží mohou být dočasně vyprodány. V těchto případech vám bude nabídnuta alternativa. Nápoje se rozváží pouze s pizzou nebo hlavním jídlem. Alkoholické nápoje neprodáváme osobám mladším osmnácti let.

Akce, speciální nabídky, slevy :

Grande Pizza Malešice si vyhrazuje právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv akci, speciální nabídku nebo slevu a to bez možnosti jakékoliv finanční nebo jiné náhrady, zejména při objednání prostřednictvím smluvních partnerů.

Doručení objednávek :

Grande Pizza Malešice se snaží doručit objednané produkty a zboží v co nejkratší době. Doba dodání je od 20 minut do 60 minut. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.), může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek informace o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nemůže Grande Pizza Malešice nést odpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Hmotnosti veškerých jídel jsou uváděny v syrovém stavu.  

Reklamace :

Grande Pizza Malešice doporučuje na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně zavolat na pobočku, kde byla objednávka uskutečněna. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna za nový produkt, nebo patřičná sleva z příští objednávky. Nová objednávka bude dodána v co nejkratším termínu. Produkt lze reklamovat pouze v den, kdy byl zakoupený. Pokud netrváte na výměně za nový, bude Vám nabídnuta kompenzace v podobě věrnostních bodů ve výši pokažené objednávky na příští nákup. Reklamace prosím řešte ihned telefonicky, nebo na objednávkový email dané provozovny. Na centrální e-mail info@grandepizzamalesice.cz můžete posílat vaše názory, nápady, nabídky spolupráce nebo žádosti o zaměstnání.

Ochrana osobních údajů :

Potvrzením a odesláním objednávky nebo sdělením při telefonické objednávce dáváte souhlas k dalšímu využití Vámi uvedených osobních údajů za účelem registrace v zákaznické databázi a zasíláním pravidelných newsletterů, nebo e-mailů s nabídkou aktuálních akcí a kampaní. 

Vzhledem k blížícímu se 1.12. kdy nastává povinnost evidence tržeb on- line, bychom Vám rádi představili znění zákona a s toho plynoucí naše povinnosti:
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Vážení zákazníci tato povinnost evidence tržeb se zatím nevztahuje na prodej pizzy a nápojů sebou, proto tyto účtenky nemají specifický kod a nenajdete je u správce daně on-line.